Засоби масової інформації


Засоби масової інформації (ЗМІ), мас-медіа (Mass media)  преса (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф,  звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку. Всім цим засобам притаманні якості, що їх об'єднують — звернення до масової аудиторії, доступність багатьом людям, корпоративний зміст виробництва і розповсюдження інформації. Термін застосовується також до організацій, які контролюють ці технології, наприклад, телевізійних каналів або видавництв.


Преса  друковані засоби масової інформації (періодичні друковані видання), які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів (випусків) протягом року. Під пресою розуміють газети, журнали, альманахи, збірки, бюлетені, рідше книги, листівки, що мають певний наклад. «Пресою» розмовно також називають журналістів. Термін «преса» походить від назви першої масової газети «La Presse», що вийшла в Парижі у 1836 році.


Cписок газетних видань 


http://www.ukurier.gov.ua/ Урядовий кур’єр
http://www.umoloda.kiev.ua/ Україна молода
http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Наукова періодика України
http://www.interfax.com.ua Інтерфакс Україна
http://www.golos.com.ua/ Голос України
http://www.segodnya.ua/ Газета "Сегодня"
http://fakty.ua/ Газета "Факти"



Корисно знати, що якби ми мали можливість самостійно сприймати події, що відбуваються у світі, ми дали б їм свою оцінку, зважаючи на обставини, у яких це відбувається. А з екрана телевізора ми отримуємо інформацію вже опрацьовану та подану нам під певним кутом, із певним наголосом, а подеколи і вирвану з контексту. Тому часто наші переконання залежать від того, хто і як нам цю інформацію передає.

Список українських телеканалів


Нині соціальні мережі стали сучасним інформаційним простором, який є альтернативою засобам масової інформації і може досить продуктивно використовуватись.
Людський мозок побудований так, що близько 70% інформації про людину (підсвідомо чи свідомо) ми отримуємо з невербальної поведінки, а віртуал практично не дає нам такої інформації. Тому віддавати перевагу «інтернет-спілкуванню» перед реальним – означає обмежувати себе в тому, чого справді потребує людина.
Слід пам’ятати, що за вашою онлайн-активністю можуть стежити не лише однокласники чи знайомі, а й ваші роботодавці (теперішні або майбутні), юристи чи кредитні агенції. Не виставляйте фотографії, з приводу яких потім можете пошкодувати, і непишіть нічого такого, за що б вам було соромно. Тож, якщо ви серйозно налаштовані робити карєру, але хочете також вести активне онлайн-життя, вам слід памятати про три кити, на яких базується репутація сучасного працівника: етичність, обережність, здоровий глузд.  

The Big Picture - Boston.com
The Big Picture є проєктом американської газети Boston Globe. Основний критерій при виборі фото – якість, цікавий сюжет, актуальність. Нові галереї з'являються три рази на тиждень, кожна містить 30-40 знімків.


Немає коментарів:

Дописати коментар